FunctieVoer administratieve en secretariële werkzaamheden uit. Dit omvat taken die elke secretaris / secretaris heeft, zoals het plannen van afspraken en het opstellen van memo’s. Daarnaast heb je als assistent van de juridisch secretaris ook specifieke taken zoals het voorbereiden en verwerken van juridische documenten (zoals dagvaardingen, petities, contracten en testamenten). De taken van het Juridisch Secretariaat zijn secretarieel en administratief van aard en kunnen enigszins verschillen. Over het algemeen zijn de taken van de juridisch secretaris als volgt:
Aanbod
Jouw profiel
Resultaatgericht, plan (= organiseer), volg regels en afspraken, wees accuraat en sexy, klantgericht, leervermogen, omgaan met druk, zelfstandig werken, contact houden, samenwerken als een hecht team en zich kunnen aanpassen aan veranderende omgevingen (flexibiliteit) Bepaal het tijdschema, de datum van inbeslagname, de vergrendeling van de bankrekening in het executieproces, bestanden, uitspraken, lijsten, classificatie en opslag van bewijsmateriaal (wapens, verschillende items, enz.), Opstellen van juridische documenten (dagvaardingen, privécontracten, huwelijkscontracten, enz.). Maak afspraken, controleer de authenticiteit van documenten of de juistheid van titel of eigendomsoverzicht, registreer taken met betrekking tot administratief beheer (planning, (elektronische) communicatie, facturen, vergunningsaanvragen, …), zoek, stuur door of beheer documenten Professor Bach Office Management: Management Assistant |
https://www.vindazo.be/vacatures/juridisch-secretaresse.html |