Zakelijke telefonie maakt mooie groei door

Standaard

Zakelijke telefonie voor bedrijven maakt een grote groei door.

Veel bedrijven stappen over omdat ze veel flexibelere telecommunicatie diensten kunnen gebruiken en daarnaast nog kosten besparen. Dankzij de groei van zakelijke telefonie moeten de leveranciers steeds meer facturen versturen. De meeste zijn overgestapt, of onderzoeken de aanschaf van een frankeermachine. Eind jaren ’90 zag een frankeermachine er heel interessant uit. Het apparaat had een teller en de postbode kwam regelmatig de tellerstand aflezen. Met het verdwijnen van de analoge frankeermachine is ook de opname van de tellerstand verleden tijd. Tegenwoordig moet je als trotse gebruiker van een frankeermachine over frankeertegoed beschikken. Zoals een prepaid GSM werkt, zo werkt het ook met het frankeertegoed. Eerst betalen, dan pas versturen is het motto van de postbedrijven in Nederland en België. Dit idee is ontstaan ter voorkoming van fraude in de vorige eeuw. Hierbij werden de tellers regelmatig gemanipuleerd of werd de stand van de teller niet juist genoteerd door de dienstdoende postbode. Het voordeel voor de verzendende partij was dat de mailing, de recente term is direct mailing, voordelig of volledig gratis werd verzonden.

Aanschaf frankeermachine voor facturen zakelijke telefonie

Het aanschaffen van een frankeermachine wordt gedaan in de vorm van huur, koop of lease. Voor alle varianten zijn voor- en nadelen te benoemen. Qua verzendvolume is er vanaf 200 poststukken per maand geld te besparen de porto van 12%. Efficiëntie opnemen in de rendementsberekening vergroot niet alleen de arbeidsvreugde, maar zorgt ook voor een sneller omslagpunt. Neem je ook de verplaatsingskosten voor het halen van de postzegels, dan gaat het nog sneller. Bij grote verzendvolumes zoals bij een incassobureau, kan een omslagvulmachine worden toegevoegd aan het verzendproces. Dit verlicht het eentonige werk van de mensen op de postkamer.

Boodschap voor zakelijke telefonie

Tegenwoordig is het mogelijk om elke campagne of briefwisseling te voorzien van een aparte stempel. De attentiewaarde van de brieven wordt aanzienlijk vergroot. De ‘port betaald’ heeft doorgaans een negatief effect. De ontvanger heeft dan al snel door dat het om reclamefolders gaat. Niet dat dit altijd negatief is, maar mensen zitten niet altijd te wachten op reclame. Hierbij dient verschil gemaakt te worden voor geadresseerd drukwerk of ‘blanco’ geadresseerden. Conversieratio’s kunnen hierop nageslagen worden. Dus, wanneer u overstapt op zakelijke telefonie, is niet alleen de leverancier van zakelijke telefonie blij, maar ook die van frankeermachines.

Meer informatie: http://www.b2btelephonesolutions.net/