Een telefoondienst inhuren

Standaard

Het inhuren van een telefoondienst klinkt als iets dat misschien alleen door grote bedrijven wordt gedaan, maar niets is minder waar. Juist voor de kleinere ondernemer is het in de arm nemen van een goede antwoordservice een goede optie.

Ook in deze tijden is de telefoon nog steeds een erg belangrijk communicatiemiddel, dat zeker niet mag worden onderschat door bedrijven. Natuurlijk doe je er als bedrijf ook zeker verstandig aan om ook via e-mail en eventueel sociale media goed bereikbaar te zijn, zeker buiten de gewone kantooruren. Echter mag de telefoon ook zeker niet vergeten worden, omdat er nog steeds een grote groep mensen is die geen toegang heeft of wil tot het internet en daarom altijd de telefoon zullen pakken. Bovendien is even de telefoon pakken ook handig wanneer je snel een antwoord wil hebben. Kortom, meer dan genoeg redenen om er als ondernemer zeker goed voor te zorgen dat je bereikbaar bent via de telefoon.

Als zelfstandige ondernemer zonder of met weinig personeel is het echter soms wel wat veel gevraagd om altijd maar bereikbaar te zijn en de telefoon aan te moeten pakken. Daarom is het handig om als ondernemer eens serieus na te denken over de mogelijkheden om je telefoonverkeer uit te besteden. Door je inkomende telefoontjes uit te besteden kan je jezelf een hoop werk uit handen nemen, maar er tegelijkertijd ook zeker van zijn dat je de zaken goed voor elkaar hebt. Bovendien hoeft het inhuren van een telefoonservice ook helemaal niet zo duur te zijn als dat je wellicht denkt. In ieder geval kun je het natuurlijk ook zien als een investering, maar je betaalt vaak ook een vast bedrag per afgehandeld telefoontje. Kleine ondernemers waarvan de telefoon niet de hele dag roodgloeiend staat, zijn zo dus ook niet direct handen vol met geld kwijt.

https://www.bizziphone.com/