De vlotte prater met overtuigingskracht?

Standaard

Een contactcenter medewerker moet commercieel en communicatief sterk zijn en allerlei gesprekstechnieken beheersen. Je bent het aanspreekpunt voor de klant of je belt klanten op om (meestal) iets te verkopen. Hij/zij moet de Nederlandse taal goed beheersen. Goed kunnen praten is natuurlijk nodig, maar goed luisteren is minstens zo belangrijk. Luisteren is echt moeilijker dan […]

Kleding en werkschoenen voor de professional

Standaard

Goede beschermende kleding kopen | Veilig en gemakkelijk online Als medewerker én als professional wil je er natuurlijk veilig en comfortabel bij lopen in je dagelijkse werkzaamheden. Werk je in een branche waar er mogelijk gevaar schuilt, klein of groot, dan is veiligheid natuurlijk een must. Om je zelf te verzekeren van de best mogelijke […]

Kies voor Ondernemend gedrag!

Standaard

MBO Keuzedelen  Keuzedelen zijn een nieuw onderdeel van opleidingen in het middelbaar beroepsonderwijs. Alle studenten in het mbo kunnen een deel van hun opleiding zelf kiezen door te kiezen voor zogenaamde ‘keuzedelen’. Een populair keuzedeel is ‘Ondernemend gedrag‘. Wanneer studenten kiezen voor dit vak, leren zij ondernemende vaardigheden aan. Dat wil zeggen dat zij leren […]