De vlotte prater met overtuigingskracht?

Standaard

Een contactcenter medewerker moet commercieel en communicatief sterk zijn en allerlei gesprekstechnieken beheersen. Je bent het aanspreekpunt voor de klant of je belt klanten op om (meestal) iets te verkopen. Hij/zij moet de Nederlandse taal goed beheersen. Goed kunnen praten is natuurlijk nodig, maar goed luisteren is minstens zo belangrijk. Luisteren is echt moeilijker dan […]

E-learning software voor het onderwijs

Standaard

BETREED HET NIEUWE TIJDPERK VAN LEREN MEN E-LEARNING SOFTWARE Industrie-experts noemen kostenreductie, universele beschikbaarheid, grotere flexibiliteit en verbeterde informatieopslag als een van de belangrijkste redenen waarom organisaties in toenemende mate de voorkeur geven aan eLearning boven de conventionele lesmethoden. APPelit is al jaren bezig met het bouwen en aanpassen van eLearning-oplossingen en heeft meerdere edtech-projecten […]

Kies voor Ondernemend gedrag!

Standaard

MBO Keuzedelen  Keuzedelen zijn een nieuw onderdeel van opleidingen in het middelbaar beroepsonderwijs. Alle studenten in het mbo kunnen een deel van hun opleiding zelf kiezen door te kiezen voor zogenaamde ‘keuzedelen’. Een populair keuzedeel is ‘Ondernemend gedrag‘. Wanneer studenten kiezen voor dit vak, leren zij ondernemende vaardigheden aan. Dat wil zeggen dat zij leren […]